شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان در ایران، در راستای استقبال بی نظیر شما مشتریان محترم و بمنظور پوشش بازدیدهای ضروری پیش از سفرهای نوروزی، کمپین خدمات پس از فروش خود را تا تاریخ 28 اسفندماه سال جاری تمدید نمود.
کمپین زمستانه خدمات پس از فروش تا تاریخ 28 اسفندماه سال جاری در ۱۳ استان دارای نمایندگی جهان نوین آریا، ادامه خواهد داشت. این شهرها شامل تهران، تبریز، اصفهان، اردبیل، مشهد، سمنان، شیراز، کرمان، گرگان، بابل، یزد، کرج و بندرعباس میشود.
مشتریانی که برای سرویس اولیه و یا ادواری خود مراجعه کنند، مشمول ۳۰ درصد تخفیف در اجرت خدمات و تعویض قطعات میشوند. همچنین در صورت مراجعه مشتری خارج از سرویس اولیه و یا دورهای، بازدید رایگان ۲۰ آیتمی نیز در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز به تعویض قطعات و شارژ مایعات و سیالات مشمول ۳۰ درصد تخفیف در اجرت خدمات و تعویض قطعات میشود. این ۲۰ مورد عبارتند از: بازدید موتور با دستگاه، بازدید تسمه دینام (تعویض در صورت معیوب بودن)، بازدید و تست سلامت باطري (تعویض باطري براي کارکرد بالاتر از 20,000 کیلومتر در صورت معیوب بودن)، بازدید کلیه چراغها و تنظیم نور چراغ، بازدید تیغههاي برف پاککن (تعویض در صورت معیوب بودن)، بازدید سیستم کولر و بخاري (سیستم تهویه مطبوع)، بازدید فیلتر کابین، آچارکشی پیچ چرخها، بازدید لنتهاي ترمز (تعویض لنت ترمزهاي جلو و عقب براي کارکردهاي بالاتر از 15000 کیلومتر)، بازدید بوق، بازدید خطاي پشت آمپر، عملکرد سیستم چهار چرخ، عملکرد شیشهشوی و چراغ شوی، بازدید روغن ترمز و تست عملکرد ترمز، چکاپ و شارژ مایعات و سیالات (شامل مایع خنککننده موتور، مایع شیشهشوی و ...)، تست غلظت ضد یخ، بازدید لاستیکها و تنظیم باد چهار چرخ و زاپاس، شارژ اکتان (در صورت درخواست مشتري)، شارژ انژکتورشوی (در صورت درخواست مشتري) و شارژ شیشهشوی ضد یخدار (در صورت درخواست مشتري).
مشتریانی که تمایل دارند خدمات را در محل موردنظرشان دریافت کنند، میتوانند از خدمات «سرویس در محل» (Home Service) شرکت جهان نوین آریا با بهرهگیری از تخفیفات مذکور استفاده کنند. شماره تماس ۰۲۱۸۹۰۹ آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی نیسان، برای ارائه توضیحات بیشتر، نوبتدهی و ارائه خدمات است.
جهان نوین آریا
براساس تازهترین آمار گمرک جمهوری اسلامی از واردات خودرو به کشور در ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری، ۵۸ هزار و ۴۴۱ دستگاه خودرو سواری وارد ایران شده که به نسبت مدت مشابه در سال قبل ۲۱درصد افت داشته است. در این میان سهم محصولات نیسان معادل با ۱۱درصد کل واردات به کشور می باشد که این برند را در میان سه برند محبوب کشور در بازه ده ماهه ابتدای سال قرار داده است.
شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده رسمی نیسان ژاپن تنها با گذشت حدود یک سال از فعالیت خود موفق به کسب رتبه سوم حجم واردات کشور در میان شرکت های وارد کننده شد.
همچنین، در میان خودروهای وارداتی به کشور محصولات نیسان اعم از نیسان جوک و نیسان ایکس-تریل در میان 10 خودرو برتر با میزان حجم واردات بالا به کشور جای دارند.
در بازه زمانی ده ماهه ابتدای سال جاری از واردات خودرو به کشور نیز، محصولات نیسان علاوه بر کسب جایگاه های بالا در آمار واردات خودرو، توسط نماینده رسمی خود در ایران، یعنی جهان نوین آریا، موفق به کسب رتبه نخست در دوره های متوالی ارزیابی های فروش و خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت و نهادهای اجرایی آن شده است. موفقیت های اخیر در عرصه واردات، فروش و خدمات پس از فروش توسط نماینده رسمی محصولات نیسان در ایران در بازه زمانی بسیار کوتاه در برابر رقبایی با پیش زمینه چندین ساله، نشان از اعتماد بالای مصرف کنندگان محصولات این برند ژاپنی داشته و عملکرد خوب شرکت جهان نوین آریا بعنوان نماینده رسمی این برند در ایران را نشان می دهد.
شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن در ایران، موفق به کسب تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
به نقل از روابط عمومی شرکت جهان نوین آریا، مراسم تقدیر از حامیان حقوق مصرف کننده استان تهران در تاریخ 96/12/14در محل هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مسئولین کشوری و استانی به منظور قدردانی و معرفی 56 واحد حامی حقوق مصرف کننده در تمامی صنایع فعال در کشور برگزار شد. شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن در ایران، در طی ارزیابی های انجام شده توسط کمیته فنی با حضور دستگاه های متولی همچون سازمانهای صنعت معدن و تجارت، حمایت از مصرف کنندگان، استاندارد ، امور اقتصادی و دارایی و نهادهای تخصصی استانی مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت با افتخاربه عنوان تنها شرکت در صنعت خودرو موفق به کسب لوح تندیس رعایت حقوق مصرف کننده در صنعت خودرو گردید.
لازم بذکر است، این تندیس طی مراسمی رسمی به صورت سالانه به واحدهای منتخب و برگزیده خدماتی و تولیدی در طی ارزیابی های گسترده اعطا می گردد.
افتتاح نمایندگی رسمی نیسان در استان خوزستان
عضو هیات مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا (نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران)، از گسترش فعالیتهای این شرکت در منطقه آزاد خبر داد.
امیرحسن امیری، با اعلام خبر حضور در منطقه آزاد تشریح کرد: جهان نوین آریا، با هدف ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش محصولات نیسان در سراسر ایران و دسترسی آسان مشتری به محصولات این برند برتر ژاپنی، نخستین شعبه خود را در استان خوزستان و شهر اهواز افتتاح کرد.
وی افزود: نمایندگی استان خوزستان که بر اساس استانداردهای روز شرکت جهانی نیسان مجهز شده، از روز نخست در دو بخش فروش و خدمات پس از فروش فعال شده است و با بهرهگیری از کارشناسان مجرب و آموزشدیده و همچنین تامین قطعات، آماده خدمترسانی به هممیهنان خوزستانی عزیز است. همچنین در این نمایندگی خودروهای با پلاک ملی و منطقه آزاد ارائه میشود.
امیری بر گسترش شبکه نمایندگان شرکت جهان نوین آریا تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف ما از بدو فعالیت شرکت، ایجاد امکانات کامل و در دسترس برای تمام ایرانیان در سراسر کشور است، لذا در کمتر از دو سال، بهطور گسترده شبکه نمایندگان خود را در نقاط مختلف کشور فعال کردیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر، در ۱۴ استان نمایندگان معتبر ما خدمات فروش و پس از فروش را با تمام امکانات ارائه میدهند. این استانها عبارتند از تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، خراسان رضوی، سمنان، فارس، کرمان، گلستان، مازندران، یزد، خوزستان، البرز و هرمزگان.
معاون فروش و خدمات پس از فروش جهان نوین آریا، به موفقیتهای عظیم این شرکت اشاره کرد و گفت: در راستای مشتریمداری بیشتر، خدمات دیگری از قبیل تحویل بهموقع خودرو، شمارهگذاری خودروها بدون حضور مالکان و تحویل خودرو با پلاک و بدون هزینه اضافی با رویکرد «تحویل ناب»، و در بخش «خدمات ناب» خدمات سیار نیسان با نام «اکسپرسسرویس» و سرویس در محل (Home Service) نیز برای رفاه حال مشتریان توسط این شرکت فعال شده است.
گفتنیست علاقهمندان میتوانند برای اطلاعات بیشتر به وبسایت جهان نوین آریا به نشانی www.jna-nissan.ir مراجعه کنند.
جهان نوین آریا، به استقبال طرح کاهش تعرفه خودرو رفت
شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، اعلام کرد در صورت تصویب طرح مجلس شورای اسلامی در رابطه با کاهش تعرفه واردات خودرو، خود را ملزم میداند مابهالتفاوت قیمت خودرو را به مشتريان محترم تقدیم کند. به گزارش روابط عمومی جهان نوین آریا، با توجه به طرح دو فوریتی مجلس شورای اسلامی در رابطه با کاهش تعرفه واردات خودرو، در راستای صیانت از حقوق مشتریان گرامی و پس از تصویب این طرح، كاهش تعرفه گمركي و عودت مابه التفاوت تعرفه پرداختي از سوي دولت و سازمانهاي ذيربط، شرکت جهان نوین آریا، خود را ملزم میداند مابهالتفاوت قیمت خودروها را به مشتريان بازگرداند.
گفتوگوی «سيروس جوکار»، مدیر عامل و بنيانگذار جهان نوين آریا، با روزنامه دنیای اقتصاد:
فرمول متفاوت نیسان برای موفقیت در بازار ایران
یک سال از آغاز فروش محصولات جديد نیسان در ايران میگذرد. سال گذشته در چنين روزهايي، شرکت جهان نوين آریا، فروش خودرو نیسان جوک را در قالب نمايندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش نيسان ژاپن آغاز کرد. در فاصله اندکی خودرو ايکستریل هم به سبد محصولات شرکت افزوده شد. اکنون پس از یک سال، آمارهای رسمی نشان میدهد که جهان نوين آریا توانسته با اين دو محصول، بیش از ۱۰ درصد بازار واردات خودرو را در اختيار گرفته و رتبه نخست رضایت مشتريان از فرآيند فروش را به دست آورد. اين شرکت پوشش جغرافيايي فروش و خدمات پس از فروش خود را به ۱۴ استان کشور گسترش داده است. این گسترش کمی و کیفی در اولین سال فعالیت، موفقيتی بزرگ و رکوردی جدید در صنعت خودرو کشور به شمار میرود. اما نیسان فرمول متفاوتی را برای موفقیت در بازار خودرو ایران استفاده کرده است. در گفتوگو با «سيروس جوکار»، مدیر عامل و بنيانگذار جهان نوين آریا، به بررسی اين تجربه مديريتی متفاوت در صنعت خودرو میپردازیم:
عملکرد جهان نوين آریا در یک سال گذشته با تصويری که معمولاً مردم ايران از شرکتهای واردکننده خودرو دارند همخوانی ندارد. چرا؟
ما از ابتدا میخواستيم در مسير پيشرفت خود، در ادامهی گامهای شرکتهای قبلی حرکت نکنیم. در همه صنايع، وقتی بازيگر جدیدی وارد بازار میشود، ناخودآگاه به بازیگران موجود نگاه میکند و از آنها الگو میگيرد. این امر باعث میشود که در عمل از مدل کسبوکارهای قبلی تبعيت کند. به همين دليل، با همان چالشهای پيشين روبرو میشود و خيلی وقتها راهکارشان برای گذار از چالشها، تکراری و مشابه تجربه قبلیهاست. من با توجه به تصوير نامطلوب از صنعت خودرو در ذهن ايرانيان و همچنين به اتکای تجربه قبلی در اين صنعت، تصميم گرفتم که فعاليت شرکت جهان نوين آريا را بر مدل متفاوتی بنا کنم. در اين مدل، سرمايه اصلی و محوريت کسبوکار، اعتماد مشتريان و عموم مردم ايران است. این اعتماد، سرمايه بزرگی است که با هزینه زياد و در درازمدت به دست میآيد. البته بناکردن کار بر اعتماد عمومی، کار سادهای نيست و پايش و مراقبت ويژه را میطلبد زیرا در صورت اشتباه و بیاعتنايي به خواسته مشتريان، اين سرمايه بزرگ به سرعت از بين میرود.
آيا منظور شما تاکيد بر ارائه خدمات پس از فروش مناسب است؟
در مدل کاری ما خدمات پس از فروش جايگاهی ويژه دارد. صنعت خودرو در دنیا در حال تحول اساسی است. دیدگاه تاکید بر خودرو به عنوان یک محصول از بین رفته و به دید خدمت به آن نگاه میشود. مردم به دنبال جابجايي راحت با امنيت و آسایش هستند. در اين مدلِ خدمت-محور، خدمات پس از فروش نقش ويژهای دارد چرا که همان آسایش را در بلند مدت برای مشتری به ارمغان میآورد. مشتريان ما در طول سال گذشته بهترين خدمات را از جهان نوين آریا دريافت کردند و هيچکس در تعميرگاههای ما معطل کمبود قطعه يدکی نشد. در هر استانی که فعاليت خود را آغاز کرديم، از همان روز نخست کار را با راهاندازی نمايندگی خدمات پس از فروش، تامين قطعات لازم و همچنين ارائه آموزشهای فنی کامل به کارشناسان نمايندگی آغاز کرديم.
علاوه بر اين، با توجه به مشکلات مراجعه به مراکز خدمات در شهرهای بزرگ، ما امکان ارائه خدمات در محل (Home Service) را راهاندازی کردیم. اين خدمترسانی ويژه با استقبال شديد مشتريان همراه بوده و در حال حاضر بخش قابل توجهی از مشتريان، خدمات نیسان را در منزل يا مکان مورد نظر خود دريافت میکنند. در مجموع، ارزيابیهای مستقل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نشان میدهد که رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش جهان نوين آریا در همین سال اول فعاليت، بسيار بالا و بهتر از خدمات ديگر شرکتهای قدیمی بوده است.
اما مدل کاری ما ابعاد مهم ديگری هم دارد. در ايران، عموما مشتریِ خودرو احساس میکند که پس از خرید به حال خود رها میشود. اما ما به دنبال حفظ رابطه مبتنی بر اعتماد با مشتريان خود هستيم. برای نمونه، ما پس از تحويل خودرو، مشتريان را به کلاس آموزشی ويژه برای مالکان خودرو دعوت میکنيم. تا آن زمان پرسشهای زيادی در مورد عملکرد خودرو و خدمات ما در ذهن مشتری شکل گرفته که همکارانم به تفصيل به آن پرسشها پاسخ میدهند.
تحويل پنج روزه خودروها با پلاک، جزو خبرسازترین فعاليتهای شما بود. این رکورد چگونه به دست آمد؟
تحويل پنج روزه خودرو با پلاک تنها رکورد ما در حوزه تحويل نبوده. تمام مشتريان ما خودروی خود را طی تشريفاتی که آن را «تحويل ناب» می نامیم، دریافت کردهاند. به عبارتی تمام مشتریان خودروهای خود را بهموقع، باپلاک و با احترام تحويل گرفتهاند. برای هر مشتری مراسم تحويل ويژه برگزار میشود، با گل از آنها اسقبال شده و ويژگیهای خودرو و خدمات آن بطور کامل برایشان تشريح میگردد. تحويل پنج روزه در ظاهر ممکن است امری ساده به نظر بيايد، اما در عمل مستلزم تغييری بنيادين در فرآيندها و نوع نگاهها در صنعت خودرو است. تحويل پنج روزه يعنی اين که شرکت واردکننده با سرمايه خودش اقدام به سفارشگذاری و واردات خودرو کرده و خودرو موجود در انبارش را میفروشد. به همين دليل کل ريسک مربوطه (که ريسک قابل توجهی است) را خودش تحمل میکند. بسياری از شرکتهای واردکننده خودرو مايل يا قادر به تحويل سريع خودرو نيستند و ريسک اين صنعت را به مشتری انتقال میدهند. وقتی خودرو با فاصله تحويل طولانی و به صورت پيشفروش در بازار عرضه میشود، کل ريسک به مشتری منتقل میشود و عملا سرمايه خود مشتری اهرم قرار میگيرد. يعنی برخی شرکتها با همان سرمايه مشتری اقدام به خرید و انتقال خودرو به داخل کشور میکنند و اگر هم به هر دلیلی نتوانستند به تعهد خود عمل کنند، عملا تمام خسارتها بر گردن مشتری است. متاسفانه احتمال عدم عمل به تعهدات در پيشفروشها زیاد است و خريداران ايرانیِ خودرو، تاکنون از این محل ضرر و زیان زیادی دیدهاند. ما در جهان نوين آریا، با نوآوری مداوم و کمک گرفتن از دانش و تجربه شريک خارجی، تلاش توانستهايم خدمات مناسبی ارائه کرده و خوشبختانه این امر رضایت مشتريان را در پی داشته است.
شما از نوآوری گفتید. این نوآوری در فعاليتهای جهان نوين آریا کاملا مشهود است و خبرگان صنعت و علاقمندان خودرو به آن اذعان دارند. این نوآوریها چگونه ممکن شده است؟
شرکتی که نوآوری نکند آيندهای ندارد. این اصل در همه صنايع، از جمله صنعت خودرو حاکم است. به همين دليل من نوآوری را جزو اولويتهای شرکت برای بهبود خدمات و جلب اعتماد بلندمدت مشتريان میدانم و همواره بر آن تاکید کردهام. اما نوآوری تصادفی نيست و يک علم است و به حمايت قاطع مدير ارشد سازمان نياز دارد. ما به اتکای نوآوری در همين سال اول ده درصد از سهم بازار واردات خودرو را به دست آوردیم و بهترين خدمات را در حوزه فروش و خدمات پس از فروش به مشتريانش عرضه کردیم. جالب است بدانيد که برخی از نوآوریهای جهان نوين آریا در سطح جهانی بیسابقه بوده و مديران نيسان از اين موضوع بسيار خوشنودند. البته مصاديق اين نوآوریها زياد است که در زمان مناسب درباره آنها اطلاع رسانی عمومی خواهيم کرد.
در طول سال گذشته بارها اخباری از توافق احتمالی پارسخودرو با نيسان و تاثیر منفی آن بر فعاليت جهان نوين آریا منتشر شد. شما از چنين توافقی نگران نيستيد؟
پارسخودرو در طی چند دهه، تنها شريک تجاری نيسان در ايران بوده و طی این چند دهه انباشتی از دانش و تجربه در اين شرکت بزرگ ايرانی شکل گرفته که چشمپوشی از آن برای هيچ يک از برندهای بينالمللی از جمله نيسان ممکن نيست. همکاری پارسخودرو و نيسان پس از تحریمها دچار وقفه شد و اکنون مذاکراتی برای احيای آن در جريان است. البته احيای اين همکاری با توجه به تداوم فشارهای آمريکا و مشکلات راهاندازی خط توليد، کار پيچيدهای است ولی من معتقدم که اين اتفاق به زودی خواهد افتاد و از ارتباطات خود برای کمک به توافق نیسان و پارسخودرو استفاده کردهام. اگر بخواهم صريحتر بگويم، من نه تنها از توافق نيسان و پارسخودرو نگران نمیشوم، بلکه تلاش میکنم تا اين توافق هر چه زودتر انجام شود. فراموش نکنيم که بازار خودروهايي که ما وارد میکنيم به گونهای است که راهاندازی خط توليد يا مونتاژ آنها در داخل توجيه اقتصادی ندارد. بنابراين بازار هدف ما با بازار محصولات مورد نظر پارسخودرو متفاوت است. دو مجموعه پارسخودرو و جهان نوين آریا هر يک توانمندیهايي دارند که میتواند مکمل هم باشد و همکاری همزمان آنها با نيسان، در نهايت به نفع مشتريان ايرانی تمام خواهد شد.
بسته شدن ثبت سفارش خودرو چه مشکلاتی برای کسبوکار شما ايجاد کرد؟ برنامههای آينده جهان نوين آريا کدامند؟
واردات خودرو در ايران، کاری بسيار نامطئن، پيچيده و بیثبات است. اما ما اجازه نمیدهيم که اين شرايط از کيفيت خدمات ما به مشتريان عزيز بکاهد. ما اين کار را با برنامهريزی دقيق و مديريت بهتر و علمیتر انجام خواهيم داد. این گفته من فقط ادعا نيست. برای مثال، با اينکه سایت ثبت سفارش خودرو بيش از شش ماه بسته بود و تقريبا همه شرکتهای واردکننده در عمل به تعهدات خود در قبال مشتريان دچار مشکلات اساسی شده اند، ما تمام خودروهای خود را به سرعت و با پلاک به مشتريان نيسان تقديم کردیم. حتی پس از باز شدن سایت ثبت سفارش و افزايش تعرفهها، برخی شرکتها قيمتها را به شدت افزايش دادند، اما جهان نوين آریا به هيچ قيمتی حاضر به از دست دادن اعتماد مشتريان بالقوه و بالفعل نیست. قيمتگذاری ما بر اساس واقعيتها و با هدف دور کردن هيجانات و نوسانات شديد از بازار انجام میشود. به همين دليل است که مشتريان نيسان همچنان میتوانند خودروها را با قيمت منصفانه و به سرعت تحويل بگيرند.
اما در مورد آينده جهان نوين آريا، بايد به دو نکته اشاره کنم. نخست اين که ما همچنان به نوآوری مداوم در تمام حوزههای کاری خود (از بازاريابی گرفته تا خدمات پس از فروش و از بازرگانی گرفته تا مالی) ادامه خواهيم داد و آن را به عنوان مزيت رقابتی خود نسبت به رقبا همچنان حفظ خواهيم کرد. دوم اين که برنامهای داريم که خودرو را بيش از صرف یک محصول ببينيم و خدمات خودرويي خود را مطابق با روند تحولات جهانی افزايش دهيم. اين مستلزم ورود به حوزههايي است که تاکنون هيچ شرکت واردکننده خودرو به آنها وارد نشده است.
»» منتشر شده در روزنامه دنیای اقتصاد، ۸ بهمن ۱۳۹۶
براساس آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، رتبه نخست رضایت مشتری در فرایند فروش را از آن خود کرد.
این ارزیابی در بازه زمانی تابستان ۹۶ و با حضور تمامی شرکتهای عرضهکننده خودرو (شامل واردکننده و تولیدکننده) انجام شد. در این مطالعه، شاخصهای مختلفی در فرایند فروش از خریداران مورد سنجش قرار گرفت که شامل اطلاعرسانی و پاسخگویی، توجه به خواستههای مشتری، هزینه و زمان صرف شده در فرایند فروش و تحویل خودرو میشد. با توجه به تمامی این شاخصها، شرکت جهان نوین آریا بهعنوان شرکت برتر معرفی شد. همچنین در شاخص نحوه اطلاعرسانی و پاسخگویی، که شامل برخورد با مشتری، نحوه اطلاعرسانی و سهولت در روشهای خرید میشود، این شرکت با اختلاف بسیار زیاد در جایگاهی بالاتر از تمامی شرکتهای عرضهکننده خودرو در ایران قرار گرفت.
گفتنیست شرکت جهان نوین آریا، در کمتر از یکسال از فعالیت خود با دو محصول توانست ۱۰ درصد از سهم بازار وارداتیها را کسب کند. این شرکت با هدف ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش محصولات نیسان در سراسر ایران و رعایت مشتریمداری، توانست در مدتی محدود مجددا محبوبیت این برند ژاپنی را در ایران بر سر زبانها جاری کند. خدمات دیگری از قبیل تحویل بهموقع خودرو، شمارهگذاری خودروها بدون حضور مالکان و تحویل خودرو با پلاک و بدون هزینه اضافی با شعار «تحویل ناب»، خدمات پس از فروش قدرتمند در ۱۱ استان کشور و همچنین خدمات سیار نیسان با نام «اکسپرسسرویس» و سرویس در محل (Home Service) نیز برای رفاه حال مشتریان توسط این شرکت انجام شده است.
لازم به ذکر است، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI بهعنوان نماینده وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و تنها نهاد رسمی ارزیابی خودروسازان و واردکنندگان خودرو در کشور است، که برای ارتقاء کیفیت محصولات، حمایت از حقوق مصرفکنندگان، و نظارت بر حسن اجرای پروژهها و خدمات، ارزیابیهای دورهای را از کلیه شرکتهای خودرویی به عمل میآورد.